CRUISER RED BARON -díl druhý

PředstavujI VámCruiser RED BARON po  dříve avizované celkové přestavbě na ELEKTRO BIKE.

 

Jak jsem předesílal,jedná se o kompletní přestavbu s použitím původního rámu Felt,který byl svěřen do péče zkušených rukou Airbrushéra,který dle mých požadavků vytvořil krásný stylový design.Stejnou cestou prošly blatníky,kryt řetězu a ráfky.Ostatní úpravy jsem již uskutečnil sám.Byly použity komponenty od firmy Da Bomb,brzdy z limitované edice Anglického výrobce Hope,středové složení a kliky jsem zvolil Race Face,převodník 44zubů od Gebhardta,široký BMX řetěz a volnoběžné kolečko 22zubů.Sedlo jsem nechal potáhnout kůží,také brašna na baterii je šitá na míru.jako pohonná jednotka byl použit osvědčený konverzní kit firmy GOLDEN MOTOR.Co ,zadní náboj MAGIC PIE s programovatelnou řídící jednotkou,který disponuje výkonem 1000W,s použitím baterie LiFePo4 48V/12Ah.Výrobce uvádí rychlost až 45km/h,což jsem ověřil a skutečně po rovině takové rychlosti dosahuje,dojezd je již trošku diskutabilnější.Uváděných až 50km(s 50% přípomocí jezdce) je asi v případě lehčího cyklisty a nepříliš členitého terénu reálný,ale dle mých zkušeností je dojezd s 20-25% přípomocí i v dosti kopcovitém terénu mezi 25-30km,(podotýkám ovšem,že nejsem postavou vychrtlý cyklista) a také dojezd velmi ovlivňuje cit pro ovládání „plynu“.Na delší výlety by se jistě vyplatila baterie s větší kapacitou,ale to přináší větší hmotnost a také otázku,kam umístit objemnější baterii.V celkovém hodnocení musím přiznat,že jsem si na ELEKTRO POHON rychle zvykl a značně si ho oblíbil.